מנהלי אנשי שירות ומכירות נדרשים למצוא את שביל הביניים בין תמיכה והדרכה לבין תימרוץ. סדנא תעסוק בשיטות הניהול הייחודיות לאנשי השירות והמכירות.
מטרת הסדנא
הדרכת מיומנויות ניהול בסיסיות והתאמתן לניהול צוותי שירות ומכירות. מתן דגש על משוב, תמרוץ ותגמול אשר יוביל את הצוותים להישגים גבוהים יותר בהתאם למדיניות החברה.
בין התכנים:
- מיומנויות ניהול בסיסיות
- בניית יעדים מתמרצים
- מיומנויות הדרכת מכירות
- דוגמא אישית
- מתן וקבלת משוב מצוות המכירות
הסדנא מועברת באמצעות הרצאות קצרות, דיונים קבוצתיים, משחקי תפקידים