ליווי אישי לשיפור ותמיכה בתהליכי ניהול למנהלים בדרגם בכירים ובדרגי ביניים.
בנוסף אני מציעה סדנאות שיפור שירות ושיפור מיומנויות מכירה.
בתהליך הליווי הצמוד, לאחר מספר פגישות איתי, המנהל יהיה בעל מודעות עצמית גבוהה יותר בנוגע לכישורי הניהול שלו. הוא יהיה מחויב למשימות הארגוניות, ידע לנהל את עצמו ואת עובדים ויהיה קשוב יותר לעובדים וידע להגיב לכל עובד בהתאם ליכולותיו המקצועיות והפסיכולוגיות.
המשתתפים בסדנאות, ירעננו את הידע שלהם בתחום מתן שירות, יקבלו רעיונות וכיוונים חדשים להגדיל את מגוון התשובות וניהול השיחה המוכר להם כיום. הסדנאות כוללות תהליך של סיעור מוחות ושיפור היכולת לטפח את צוות העובדים.
כפי שבוודאי ידוע, ניהול אנשי מכירות זו אמנות בפני עצמה.
השירות והמכירות בעולם תחרותי כיום הינם משימה מאתגרת. במיוחד כאשר המוצרים מאד דומים והם גם לא מוחשיים. שירות איכותי בארגונים בהם אין תחליף לנותן השירות (ארגונים ציבוריים), אתגר השירות הפוך היות קריטי.
תהליכי הייעוץ שלי באים לענות על דילמות אלה
לקוחותיי מעידים על כך שבעקבות עבודה איתי, רמת הניהול והשירות השתפרה (שמות ממליצים יימסרו לפי בקשה).