בניית מערכות CRM – ליווי תהליך הטמעת מערכת משלב הגדרת היעדים, בניית התוכנה וליווי המשתמשים.
בניית תכניות שיווק – אבחון מצב השוק, נתח השוק, פלחי השוק, s.w.o.t, קביעת יעדים להשגה, שיטות להשגת היעדים.
ניתוח משותף עם הלקוח של מרכיבי תמהיל השיווק בחברה וליווי תהליך היישום של שיפור התהליכים המתבקשים להשגתם.
בנייה וליווי מחלקת מכירות – הכשרת מנהלי מכירות וליווי אנשי מכירות. באמצעות סדנאות, הרצאות ואימון אישי.
בנייה וליווי מחלקת שירות – הכשרת מנהלי שירות וליווי אנשי שירות באמצעות סדנאות, הרצאות ואימון אישי.
לקוח סמוי – מתן שירות להנהלת החברה לבדיקת תהליכי השירות והמכירה המתבצעים בחברה באמצעות אנשי מקצוע בתחום.
המשוב יאתר כשלים ויציע דרכים ואמצעים לשיפור תהליכי השירות והמכירה.